Ga naar inhoud

Whirlpool Green 850 pompt water niet weg


Erik

Aanbevolen berichten

Beste,

Wij hebben een droger van het merk Whirlpool Green 850. Nu heeft er een muis ingezeten, waardoor het water niet goed weggepompt wordt. Dit ligt volgens mij aan het wegpompen van het water aan de achterzijde. Vanuit het bakje wat helemaal achterin zit wordt het water slechts een klein stukje weggepompt maar blijft het water halverwege in de slang zitten. Het lijkt alsof er een kabeltje (zeer dun draadje) is doorgebeten vanaf een pompje naar het opvangbakje onderin de achterzijde van de wasdroger.

Iemand een idee of ik in de goede richting zit? En of dit makkelijk te vervangen is?

Alvast bedankt voor jullie reacties!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen Erik,

Hmm, voor mij de eerste keer dat ik lees dat een muis in de droger heeft gezeten. Het kan zeker zijn dat hij een kabeltje heeft doorgebeten, waardoor de pomp niet meer werkt. In dat geval zal denk ik de hele pomp vervangen moeten worden. Dit is niet eenvoudig zelf te doen.

Vaker zien we echter dat problemen met het wegpompen van water veroorzaakt wordt door ophopingen van vet, vuil en stof in de droger. Dit kan letterlijk overal gaan zitten en de werking van het apparaat verstoren. Je kunt eerst proberen de droger even een uitgebreide schoonmaakbeurt te geven. Haal de zijwanden van de droger af en controleer alle leidingen en slangen.

Mocht dit geen soelaas bieden, dan kan je denk ik het best even contact opnemen met Whirlpool zelf.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...