Ga naar inhoud

Bauknecht GMX5500 storing


Laatjes

Aanbevolen berichten

Wij hebben een bauknecht vaatwasser GMX5500. Sinds gisteren vertoont hij het volgende.
Na het starten van een programma begint de pomp te draaien (met meer herrie dan in het verleden) en na ongeveer 2 minuten geeft de machine 3 piepjes. De pomp blijft dan door draaien. Als ik na een tijdje de deur open zie ik dat het lampje van het spoelprogramma knippert. En het lampje van het gekozen programma brandt continue.

Iemand enig idee wat dit is, en wat ik er aan kan doen? Wat betekend dat fout melding?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat dit een probleem met de afvoerpomp is. Haal de vaatwasser eens uit elkaar en controleer de pomp en alle filters en slangen. Door vet- en vuilophopingen kan de afvoerpomp blokkeren, waardoor er problemen met het programma kunnen ontstaan. Even de gehele machine goed reinigen en daarna proberen een programma op hoge temperatuur te draaien met soda om alles goed door te spoelen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...