Ga naar inhoud

Brommen bij einde afpompen water


Marcel

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb een 12 weken oude vaatwasser ETNA VW742RVS, hij wast perfect en is zeer stil, ook bij het afpompen van het water, maar als het water bijna weg is begint hij te brommen, lijkt wel een BAS brom, dit duurt een paar sec maar is wel erg hard vaatwasser staat naast een lege hoek, zou deze lege hoek het geluid erg kunnen versterken? we hebben nog nooit een vaatwasser gehad dus kunnen niets vergelijken in deze nieuwe keuken.
heeft iemand dit wel eens meegemaakt.
M.v.g. Marcel
Link naar reactie
Delen op andere sites

Komt het geluid uit de vaatwasser, of is het wellicht de afvoer waar het laatste beetje water wegspoelt en een borrelend / brommend geluid maakt?

Het is wel zo dat de lege hoek het geluid kan versterken, omdat het geluid weerkaatst op de muren. Wellicht een idee om daar iets neer te zetten om het geluid te breken?

Een brommende vaatwasser kan veroorzaakt worden door een versleten afvoerpomp. Maar dan zou je het geluid ook moeten horen bij het begin van het afpompen. Bovendien lijkt dit me stug bij een model van 12 weken oud.

Mocht het geluid blijven aanhouden, raad ik je aan om even contact op te nemen met de verkoper. Zij kunnen de vaatwasser controleren, aangezien het een nieuw model is en je dus zeker nog garantie hebt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...