Ga naar inhoud

Melding waterreservoir legen


Rivka

Aanbevolen berichten

Helppp.Ik krijg opeens middenin het droogprogamma dat ik de waterreservoir moet legen (zie foto), terwijl hier helemaal geen water in zit. Progamma pauzeert dan en droogt niet verder. Dus geen pluizen en geen water in bakje maar toch seint de melding op display. Ik heb gebeld naar de klantendienst van Bosch zij kunnen alleen een monteur sturen. Daar hangt nogal een prijskaartje aan, de eerste half uur 89 euro daarna 33 euro voor elke 15 minuten.

Iemand dit ook gehad?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Achter de condensor zit een klepje. Hieronder zit een bakje waar vuilresten in worden opgevangen. Na het schoonmaken van dit opvangbakje zou de melding weg moeten gaan en de droger weer als vanouds werken. In dit YouTube filmpje wordt uitgelegd hoe je dit kunt doen, door het linkerpaneel van de droger te demonteren.

https://www.youtube.com/watch?v=hHFwzY2JBDg
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...
Ik heb hetzelfde probleem. Wanneer ik het bakje heb schoongemaakt, welke in de reacties hier wordt bedoeld, komt de melding na enkele droog beurten alweer terug.
Lijkt mij niet de bedoeling dat ik om de paar droog beurten dit bakje niet schoonmaken middels het verwijderen van de linkerzijwand.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...