Ga naar inhoud

Miele tdd230wp


Marieke Eggen

Aanbevolen berichten

Sinds 7 maanden hebben wij bovenstaande droger. Vrijwel vanaf het begin vond ik de was met vlagen gewoon niet droog. Helemaal de functie ?kastdroog? nooit gebruikt, omdat ik de was dan zeker 2x moet laten draaien. De laatste weken duurt het steeds langer voordat de was droog is, als deze al droog wordt. Vanmiddag zat de was er anderhalf uur in, gaf nog 20 minuten aan, poosje later stond de tijd op 2 uur en 10 minuten. Nu 4,5 uur later is de droger nog steeds niet klaar.
Afgelopen weekend 2x de was tot 2x toe in de droger gedaan, omdat de was na 1x nog flink vochtig was.
Zou dit een probleem kunnen zijn van de sensor en dus garantie, of kunnen er in de droger filters zitten die verstopt zijn oid??
Ik maak na elke droogbeurt de filters schoon
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je het idee hebt dat de wasdroger al vanaf het begin niet helemaal goed droogt, dan raad ik je toch aan contact op te nemen met de verkoper / winkel. Het lijkt mij ook op een defecte droogsensor te wijzen. Waardoor de droger niet precies weet of de was al goed droog is. Gezien je nog garantie hebt kan het geen kwaad om dit probleem bij de winkel neer te leggen waar je de droger hebt gekocht.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...