Ga naar inhoud

Whirlpool 6 sense type Green 850


H Stoffer

Aanbevolen berichten

Hallo,
we hebben een Whirlpool 6 sense type Green 850, 857500812020 wasdroger.
deze droger droogt het wasgoed niet goed, de was blijft vochtig. Alles schoongemaakt, zijpanelen verwijdert daar alles ook schoongemaakt en opzoek gegaan naar een sensor! Er zou een NTC sensor en/of een vochtsensor in moeten zitten, deze zijn voor mij niet te vinden (wil ze evt. schoonmaken of vervangen). zou u mij kunnen vertellen waar ze zitten of zou u kunnen zeggen wat het probleem is.
Gr. Harnold
Link naar reactie
Delen op andere sites

De NTC sensor zit in de bovenkast van het ventilator huis.
maar dat zal niet het probleem zijn.
Achter het filter in de deuropening zit aan de binnenkant twee metalen strips.
Haal deze eens los maak de ruimte stof vrij en sop de strippen ruim met azijn zodat de onzichtbare isolerende laag van wasverzachter en/of zeepresten verdwijnt. Maak ook de contacten van de aansluitingen goed schoon en gebruik contactspray.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...
al geruime tijd stinkt mijn droger, oorzaak gevonden dit is een zogenaamd raam filter achter het stoffilter, maar dit zit dicht van het stof hoe is dit te vervangen ? zie wel dat er bij europarts een dergelijk filter te koop is en waarbij vermeld is dat deze ook geschikt is voor deze droger
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...