Ga naar inhoud

Whirlpool AWB720


Andrea

Aanbevolen berichten

Beste allemaal,

Ik heb een whirlpool condensdroger AWB720, nu gaat hij wel aan en start hij op met drogen alleen na 30 seconden krijg ik knipperende lampjes (pluizenfliter en waterreservoir) ondanks dat deze leeg en schoon zijn. De droger moet daarna gereset worden en blijft deze foutmelding geven nadat hij gestart is. Ondertussen is hij al open gemaakt en volledig gereinigd van binnen en nagekeken, maar wij kunnen van binnen niets afwijkend vinden.

Het idee is dat de module niet goed meer werkt, heeft iemand nog een andere suggestie voor mij?

Groetjes, Andrea
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
  • 3 maanden later...
Dit vond ik elders
is dit wat?
Gisteren 5-11-2017 hadden wij ook het probleem dat de leds van de watercontainer en het pluizenfilter rood knipperden.
Vervolgens deed de wasdroger helemaal niets meer.
Wij hebben vervolgens eerst het pluizenfilter schoongemaakt en daarna de warmtewisselaar. Ook merkte we dat als je de warmtewisselaar eruit gehaald had , je kon voelen op die plek dat er nog water in de wasdroger stond..HAAL ALTIJD DE V230 ER EERST AF. . We hebben de wasdroger gekanteld en al het water eruit laten lopen. Hierna met stofzuiger en fohn alles nogmaals gereinigd en droog geblazen.
Hierna wasdroger weer op wasautomaat en deze een reset gegeven.
programmaknop puntje boven, je gaat nu resetten,
zwart puntje programma knop nu verticaal naar beneden draaien, druk drie keer op start (niet start selectie maar start) dan 1 slag draaien naar links (ontluchten/luchten) en weer drie keer drukken op start. en toen deed mijn droger het weer.
Onze wasdroger draait weer..
Ik hoop dat iemand hier iets aan heeft, wij wel

en deze video laat de juiste reset zien. reset whirlpool dryer machine

Ik heb nergens gehoord dat ook naar de gangbaarheid en de werking van de vlotter is gekeken.
Microschakelaar op vlotter kan ook nog falen
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...