Ga naar inhoud

Aeg 75489 afvoerpomp vervangen


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,
Met onze wasmachine AEG 75489 hebben we soms het probleem dat de afvoerpomp het niet wil doen.
We krijgen dan foutcode E20 de pomp maakt dan een brommend geluid maar pompt niet af.
Er is voorzover ik kan zien geen blokade, het schoepje van de pomp kan ik ook gewoon ronddraaien.
Soms is het een aantal keer achter elkaar, maar het probleem blijft soms ook maanden weer weg.
Ik wil nu de afvoerpomp vervangen, de vraag is nu via welke route ik moet demonteren en weer monteren?
Via de achterkant is niet mogelijk volgens mij, maar is de voorkant eenvoudig te demonteren? Of moet het via de bodem?
Misschien iemand die hier ervaring mee heeft en het even kan uitleggen?
Bvb dank voor alle info.
Mvg, Jan
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Jan,

Helaas weet ik niet precies hoe je de afvoerpomp het best kunt bereiken bij jouw AEG model wasmachine. Op YouTube zijn wel uitlegfilmpjes te vinden over het vervangen van een afvoerpomp in het algemeen (dus niet specifiek voor de AEG 75489). Wellicht heb je daar toch iets aan
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...