Ga naar inhoud

Beko 61621 probleem


Henry

Aanbevolen berichten

Hallo

Wij hebben een beko 61621 die een beetje water erin laat en vervolgens direct weer af pompt. Vervolgens stopt hij ermee als ik dan de startknop in druk doet hij hetzelfde verhaal opnieuw. Heb de pomp al vervangen en de deurschakelaar. heb ook de koolborstels al bekeken en die zijn nog meer als 15 mmm dus denk zelf aan de pressostaat??

Greetz, Henry
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Henry,

Het zou ook veroorzaakt kunnen worden door verstopping in een van de slangen, bijvoorbeeld die tussen de kuip en niveau regelaar van de wasmachine. Het eerste wat ik zou proberen is even het bovenblad eraf halen en de binnenkant even schoonmaken + alle slangetjes controleren.
Als het dan weer werkt even een reinigingsprogramma laten draaien, of een heet programma met enkel water en schoonmaakazijn. Zo wordt de hele wasmachine even goed schoongespoeld.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 jaren later...
Hoi ik heb een Beko wmb 61431 m
Nu is mijn vraag.
Bij de bonte was. Blijft er allemaal was middel in zitten. En het is erg nat.
En als ik hem dan op spoelen zet en dat die daarna moet centrifugeren. Iets minder nat en minder schuin.
Gebruik niet veel wasmiddel
Iemand een idee
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Het kan zijn dat het water niet goed wordt weggepompt, door een verstopping in de afvoer. Controleer de waterafvoer even en het kan zeker geen kwaad om de wasmachine eens een programma op de heetste stand te laten draaien met soda of wasmachine-reiniger (zonder was erin). Zo wordt de machine helemaal doorgespoeld en eventuele (beginnende) verstoppingen opgelost.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...